Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin

To jest treść strony Regulamin
Jej zawartość zmienisz w dziale MODERACJA > Własne podstrony (CMS) > Zasady > Regulamin
  • Możesz tu wpisać dowolnej długości tekst formatowany.
  • Możesz również wstawić obrazek używając modułu Zarządzanie plikami

WAŻNA WSKAZÓWKA PRZED ZASTOSOWANIEM WZORU REGULAMINU TRUSTED SHOPS!

Przed zastosowaniem poniższego, przykładowego wzoru regulaminu, przygotowanego w oparciu o przepisy prawa polskiego dla sklepów prowadzących sprzedaż na rynku polskim, należy rozważyć, czy istnieje konieczność jego dopasowania do indywidualnych potrzeb Państwa sklepu internetowego i wybranego modelu biznesowego. Standardowy wzór regulaminu może nie być wystarczający w przypadku sklepów, które ze względu na rodzaj prowadzonej działalności, potrzebują zindywidualizowanych i bardziej rozbudowanych rozwiązań.

Prosimy o rzetelne wypełnienie pól oznaczonych kolorem żółtym i analizę powiązanych z wzorem objaśnień zawartych w Podręczniku naszego partnera – Trusted Shops, dostępnym dla abonentów biuletynu informacyjnego po rejestracji na stronie Trusted Shops.

Prosimy uwzględnić, iż stosowanie przykładowych wzorów nie zastępuje doradztwa prawnego oraz konieczności śledzenia zmian zachodzących w przepisach prawnych. Udostępnione przykładowe wzory postanowień tworzone są z możliwie najwyższą starannością. Tym niemniej wszelkie informacje mają jedynie charakter ogólny i nie stanowią doradztwa prawnego. Trusted Shops nie odpowiada za ich kompletność. W sytuacji, gdy istnieje potrzeba uzyskania porady prawnej uwzględniającej indywidualne potrzeby sklepu internetowego, prosimy o kontakt z prawnikiem.

Proszę również uwzględnić, iż wykorzystanie poniższego regulaminu nie uprawnia do korzystania z graficznych i słownych oznaczeń Trusted Shops, takich jak np. "Trusted Shops Guarantee", czy "Trusted Shops Znak jakości z ochroną kupującego" i jakichkolwiek innych mogących wywrzeć wrażenie, iż sklep jest certyfikowanym członkiem Trusted Shops.

Informacje o możliwości korzystania ze Znaku Jakości oraz Gwarancji Trusted Shops można uzyskać dzwoniąc pod numer +48 22 462 6400 lub pisząc na adres sprzedaz@trustedshops.pl.

Trusted Shop

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PAKKE

Uwaga

Przed zastosowaniem poniższego przykładowego wzoru, przygotowanego w oparciu o przepisy prawa polskiego dla sklepów prowadzących sprzedaż na rynku polskim, należy rozważyć, czy nie zachodzi konieczność jego dopasowania do indywidualnych potrzeb sklepu internetowego. Proszę również odpowiednio wypełnić fragmenty oznaczone kolorem żółtym. Wskazówki dotyczące ich prawidłowego wypełnienia zawarte zostały w Podręczniku Trusted Shops. Ostatnia aktualizacja niniejszego wzoru nastąpiła w czerwcu 2018 roku.

  1. Definicje

    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
    2. Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego PAKKE;
    5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.pakke.com.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
    6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
    7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy FS OPAKOWANIA Michalina Lewandowska a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
    8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
    9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  2. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.pakke.com.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Sklep internetowy, działający pod adresem: www.pakke.com.pl, prowadzony jest przez FS OPAKOWANIA Michalina Lewandowska , Wojska Polskiego 48A, 14-200 Iława, NIP 744 166 91 21..
    3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności :
      1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
      2. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
      3. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
      4. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.
    4. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
      1. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej ,
      2. dowolnej innej przeglądarki kompatybilnej z w.w.
    5. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa FS Opakowania Michalina Lewandowska zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
    6. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.pakke.com.pl oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.
  3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
    2. Klient zobowiązany jest do:
      1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
      2. korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      3. korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
    1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.pakke.com.pl, dokonać wyboru produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    3. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.
    4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
    5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
      1. przedmiotu zamówienia,
      2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
      3. wybranej metody płatności,
      4. wybranego sposobu dostawy,
      5. czasu dostawy,
      6. uwag
    6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Wpłaty lub przesłania informacji o chęci nadania zamówienia za pobraniem należy dokonać do 7 dni kalendarzowych od dokonania zakupu. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
    7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z FS OPAKOWANIA Michalina Lewandowska Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
    8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Potwierdzenie złożenia zamówienia", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
    10. Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Dostawa
    1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
    2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską DPD lub do Paczkomatu. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
    3. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 4 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
    4. W przypadku zakupu towarów na kwotę nie mniejszą, niż 300 zł brutto, Klient może skorzystać z darmowej przesyłki do paczkomatu do 25 kg lub darmowej przesyłki kurierskiej do 30 kg. Warunkiem jest opłacenie zamówienia z góry na konto bankowe - przy pomocy przelewu zwykłego lub internetowego. Do wskazanych wag do wysyłki system dla każdej paczki dodaje 0,5kg na poczet wagi kartonu i wypełniaczy. Waga samych zakupów dla jednej paczki nie może przekroczyć: 29,5 kg kurier oraz 24,5kg paczkomat.
  6. Ceny , metody płatności , paragony i Faktury VAT
    1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
    2. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny:
      1. przelewem na numer konta bankowego 33 8308 0001 0006 0206 3000 0010,
      2. płatnością za pośrednictwem IAI S.A. lub DialCom24 Sp. z o.o. (Przelewy24.pl),
      3. kartą płatniczą [z podaniem operatorów, których karty są akceptowane oraz informacje o momencie pobrania zapłaty, np. „karta kredytowa zostaje obciążona w momencie wysyłki towaru”],
      4. gotówką przy dostawie zamówienia do rąk przewoźnika.
      Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny bądź na życzenie klienta Faktura VAT.
    Zgodnie z ustawą o podatku VAT, do paragonu fiskalnego wystawionego po 1 stycznia 2020 r. nie ma możliwości otrzymania faktury VAT. Chęć otrzymania faktury należy każdorazowo zaznaczyć w formularzu dostawy, wypełnianego podczas finalizacji zakupu. Przekazanie tej informacji w inny sposób nie zostanie uwzględnione, ze względu na automatyzację sprzedaży.
Uwaga: Pola z liczbami na czarnym tle znajdujące się poniżej należy uzupełnić zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi na dole strony.
  • Prawo do odstąpienia od umowy
    1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas 2 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
    3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 3
    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • Skutki odstąpienia od umowy
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    2. 4

      5

      6

  • Reklamacje dotyczące Towarów
    1. FS OPAKOWANIA Michalina Lewandowska jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres pakke@pakke.com.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
    3. FS OPAKOWANIA Michalina Lewandowska nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  • Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
    1. Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
    2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać mailowo pod adres pakke@pakke.com.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
    3. W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  • Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe
    1. Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  • Wskazówki do wypełnienia pkt. 7 „Prawo do odstąpienia od umowy”:

    Konsument dokonujący zakupu w sklepie internetowym musi zostać poinformowany, jeszcze przed złożeniem zamówienia, zarówno o przysługującym mu prawie do odstąpienia od umowy, jak i wyjątkowych sytuacjach, w których prawo to jest wyłączone (art. 12 pkt 9 – 12 ustawy o prawach konsumenta). Informacji tych (z wyjątkiem informacji o braku prawa do odstąpienia od umowy) można udzielić za pomocą wzoru pouczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do ustawy o prawach konsumenta. Przedsiębiorca, który doręczy konsumentowi prawidłowo wypełnione pouczenie, spełnia obowiązki informacyjne określone w art. 12 ust. 1 pkt 9 - 11 ustawy.

    Aby stworzyć poprawną informację o prawie do odstąpienia od umowy, należy zapoznać się z poniższą instrukcją i odpowiednio uzupełnić oznaczone kolorem czarnym w pkt. 7 pola 1 2 3 4 5 6

    Instrukcja wypełniania

    Pole 1 dotyczy ustanowienia odpowiedniego początku biegu terminu na odstąpienie od umowy. W zależności od rodzaju zawieranych w e-sklepie umów, należy uzupełnić w pkt. 7 wzoru, pole 1 o odpowiednio wybrany fragment z pogrubioną czcionką.
    1 Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:
    • w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;
    • w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;
    • w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;
    • w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;
    • w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.”.
    Pole 2 należy wypełnić w zależności od dostępnych w sklepie sposobów kontaktu.
    2 Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.
    Pole 3 dotyczy sytuacji, w których przedsiębiorąca udostępnia konsumentowi na stronie e-sklepu możliwość wypełnienia elektronicznego formularza odstąpienia od umowy.
    3 Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej [proszę wstawić link do strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.
    Pole 4 odnosi się do umów kupna towaru.
    4 W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.”.
    Pole 5 odnosi się do umów kupna towaru. Proszę wybrać odpowiednie dla Państwa sklepu rozwiązanie z każdego z podpunktów a, b i c.
    5 Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:

    a) proszę wpisać:
    • Odbierzemy rzecz” lub:
    • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub … [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”.
    b) proszę wpisać:
    • Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.”;
    • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”;
    • Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: … PLN [proszę wpisać kwotę] .”;
      lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając, wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około … PLN [proszę wpisać kwotę] .”;
    • lub jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili zawarcia umowy: „Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt”.
      oraz
    c) proszę wpisać: „Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”.
    Pole 6 odnosi się wyłącznie do umów świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej.
    6 W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać, co następuje: „Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/energii cieplnej [niepotrzebne usunąć] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.”.
    Zaufane Opinie IdoSell
    5.00 / 5.00 2 opinie
    Zaufane Opinie IdoSell
    2024-10-16
    problemy sa rozwiazywane w sposob wzorowy
    2024-06-27
    Bardzo sprawna i pomocna obsługa
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel